Výmena tovaru
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Výmenu tovaru je možné zrealizovať do 10. dní od prevzatia tovaru, po 10. dňoch výmenu tovaru neakceptujeme. Tovar vymieňame iba za tovar v rovnakej alebo vyššej cenovej hladine. Tovar prosíme neposielajte na dobierku!
Tovar je nutné zaslať na našu adresu kuriérskou spoločnosťou, alebo poštou. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. Týmto nie je dotknuté právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní.
Tovar pri výmene musí byť:
- nepoužívaný
- nepoškodený
- kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
- v pôvodnom (nepoškodenom alebo inak znehodnotenom) obale
Reklamácia tovaru
Postup pri reklamácii
- Informujte nás o reklamácii telefonicky, alebo e-mailom info@autickovo.sk
- Stiahnite si reklamačný formulár, riadne a úplne vyplňte a pribaľte k reklamovanému tovaru.
- Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu prevádzky AUTÍČKOVO, s.r.o. Partizánska cesta 89, 974 01 Banská Bystrica.
- Zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru a reklamačný formulár.
POZOR: Pokiaľ chcete reklamovať elektrické diely, snímače, lambda sondy, DPF filtre a podobné diely, v tom prípade je nutné dodať aj protokol z diagnostiky, kde je jasne vidieť, že diel je nefunkčný!