Výmena tovaru

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Výmenu tovaru je možné zrealizovať do 10. dní od prevzatia tovaru, po 10. dňoch výmenu tovaru neakceptujeme.  Tovar vymieňame iba za tovar v rovnakej alebo vyššej cenovej hladine. Tovar prosíme neposielajte na dobierku!
Tovar je nutné zaslať na našu adresu kuriérskou spoločnosťou, alebo poštou. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. Týmto nie je dotknuté právo na vrátenie tovaru v lehote 14 dní.

Tovar pri výmene musí byť:

  • nepoužívaný
  • nepoškodený
  • kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
  • v pôvodnom (nepoškodenom alebo inak znehodnotenom) obale


 

Reklamácia tovaru 


Postup pri reklamácii

  1. Informujte nás o reklamácii telefonicky, alebo e-mailom info@autickovo.sk
  2. Stiahnite si reklamačný formulár, riadne a úplne vyplňte a pribaľte k reklamovanému tovaru.
  3. Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu prevádzky AUTÍČKOVO, s.r.o. Partizánska cesta 89, 974 01 Banská Bystrica.  
  4. Zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru a reklamačný formulár.


POZOR: Pokiaľ chcete reklamovať elektrické diely, snímače, lambda sondy, DPF filtre a podobné diely, v tom prípade je nutné dodať aj protokol z diagnostiky, kde je jasne vidieť, že diel je nefunkčný!